Huskeliste for udstiller 2023

Kære udstiller på Onsild Messen 2023

Vi glæder os rigtig meget til at tage i mod dig til årets Onsild Messe og Julegavemarked.  Vi håber,  at du må få et godt salg på dagen og få gjort bekendt med at du eksisterer. Vi ved jo desværre at Corona stadig er en udfordring for alle og måske kan en begyndende stigende smitte afholde nogen fra at møde op. Men vi har gjort hvad vi kan for at få omtalt Messen i forskellige medier, lokalaviser, Facebook, Kik og Lyt I Onsild.

Lidt praktiske ting i forbindelse med Onsild Messen

OBS !!!! Fredag den 17.11. fra kl. 17-19.00 er der åbent for at komme og forberede sin stand. Se standplanen her,  så du kan se hvor du er placeret i hallen.  standplan2023

Der er nødudgange og døre, der kan åbnes bagerst i Hallen, så at du kan køre om og læsse af. Og ellers foran hallen benyttes til aflæsning.

Lørdag morgen den 18.11 fra kl. 08.00 er der åbent for at komme og forberede sin stand.

Søndag, den 19.11.  Messen slutter kl. 15.00.  Vi henstiller til at der ikke pakkes sammen før efter kl. 15.00, da der kan være folk i hallen stadig som vil handle.

Gevinster aflevering:

Vi er så glade for din velvilje over donering af gevinster til vores lotteri.  Når du kommer enten fredag aften eller lørdag morgen, så aflever den på præmiebordet ved indgangen til hallen. Husk at sætte dit reklame, navn mv. på gevinsten.

Parkering:

Der er desværre ikke så mange parkeringspladser ved hallen, men vi har fået lov til af Mariagerfjord Idrætsskole at parkere inde i skolegården på dagen, så det er forbeholdt jer udstillere at sætte bilen over der. I skal ikke være nervøse for at køre igennem porten med en personbil.  Det kan godt lade sig gøre. Se/klik på kort over Onsild hallen, skolerne mv.

Vi henstiller til, at der ikke parkeres foran hallen på de få pladser, der er her.  Det er forbeholdt af-og på læsning samt for handicappede,  som har brug for at komme tæt på.  Der er også mulighed for at kunne parkere på OK tankens område i begrænset omfang med ca. 300 meters gang til Hallen.

Forplejning:

Vi satser på,  at der er rundstykker og morgenkaffe for udstillere fra kl. 9.00. Der sælges frokost fra kl. 11.00- 13.30 eller så længe lager haves. I år vil vi servere lasagne lørdag, frikadeller med kartoffelsalat søndag.

Pølser med brød og Æbleskiver kan købes begge dage også.

Husk i øvrigt selv at medbringe:

  • Duge til bordene 2×1 meter,
  • Pyntning af stand, (husk at vi har konkurrence om flotteste stand)
  • malertape (dog ikke kraftig gaffatape på gulv)
  • Håndsprit
  • Stativer hvis der er brug for det.
  • Der må gerne bruges levende lys, såfremt man passer meget på.  Vi anbefaler dog kunstigt lys for at undgå brandfare.
  • Forlængerledning til jer bruger strøm. Men giv et praj en uge forinden af hensyn til strømfordeling.

Kvittering for betaling af stand

Der vil være en kvittering til jer alle som ligger på standen når i kommer.  I år er der også en lille gave til jer.

Husk at påsætte jeres standnummer, så at publikum kan stemme på jeres stand om at blive den smukkeste.